loading...
دانلود آهنگ های عاشقانه و غمگین ایرانی
امین جدیدی بازدید : 791 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ عاشقانه راه شمالی با صدای علی لهراسبی + متن آهنگ


http://s4.picofile.com/file/7814487204/ali_lohrasbi_rahe_shomali.jpg

 

دانلود آهنگ

http://s4.picofile.com/file/7814508167/4.gif

 

 

الان ای کاش نزدیک تو بودم تو این راه مه آلود شمالی

با این آهنگ دارم دیوونه میشم پر از بغضم فقط جای تو خالی

ما با هم تا حالا دریا نرفتیم از اون خونه از این دنیای خودخواه

تو رو شاید یه روزی قرض کردم به اندازه یک سفر کوتاه

میخوام تو آینه ها بهتر از این شم نگاه من نوازش هم بلد نیست

بخاطر تو التماس کردم با لبهایی که خواهش هم بلد نیست

میخوام محکم نگه دارمت اینبار تو که باعث دلتنگیم میشی

بلایی به سر خودم میارم که توو چشمای من تسلیم میشی

تو مغروری نمیزاری بفهمم که احساست به من تغییر کرده

دلت از آخرین باری که دیدم توی آغوش سردم گیر کرده

چه خوبه پیرهن منو بپوشی بهم تکیه کنی تا خسته میشی

تا بارون بند بیاد بمونی پیشم تو اینجوری به من وابسته میشی

میخوام تو آینه ها بهتر از این شم نگاه من نوازشم بلد نیست

بخاطر تو التماس کردم با لبهایی که خواهش هم بلد نیست

میخوام محکم نگه دارمت اینبار تو که باعث دلتنگیم میشی

بلایی به سر خودم میارم که توو چشمای من تسلیم میشی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 576
  • بازدید کلی : 174,697