loading...
دانلود آهنگ های عاشقانه و غمگین ایرانی
امین جدیدی بازدید : 327 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ عاشقانه حلالم کن با صدای علی رها + متن آهنگ

 

http://s4.picofile.com/file/7812595050/%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D8%B1%D9%87%D8%A7.jpg

 

 

دانلود آهنگ

 

 

 

...................

متن آهنگ

گه میدونستی از قصد به تو بی توجه بودم

باز منو صدا میکردی
اگه بیراهه میرفتم یا که اذیتت میکردم
تو فقط نگام میکردی
نمیزاشتی حتی یک اشک
روی گونه هام بشینه
تو رو خیلی دیر شناختم
چشمتو کجاست ببینه
لااقل حرفی میگفتی
که تو حسرتت نسوزم
پشیمونم از ته دل
عاشقت هستم هنوزم

حلالم کن که راهم را جدا کردم ازت بیخود
حلالم کن حلالم کن حلالم کن
حلالم کن دلم تنگه
خیال نکن دلم سنگه
حلالم کن حلالم کن حلالم کن
حلالم کن حلالم کن حلالم کن


چکار کردی باهام که من
بدون تو نمیتونم
چه فایده از گذشت کردن
بی تو زنده نمیمونم
حلالم که که راهم را
جدا کردم ازت بیخود
حلالم کن حلالم کن حلالم کن

حلالم کن دلم تنگه
خیال نکن دلم سنگه
حلالم کن حلالم کن حلالم کن
حلالم کن حلالم کن حلالم کن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 600
  • بازدید کلی : 174,721