loading...
دانلود آهنگ های عاشقانه و غمگین ایرانی
امین جدیدی بازدید : 22667 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ عاشقانه دلتنگ با صدای شهرام صولتی + متن آهنگ

 

http://s4.picofile.com/file/7812589030/%D8%B3%D8%A7%DB%8C.jpg

 

دانلود آهنگ

 

متن آهنگ

 


نمی دونم چی باید گفت
از اون حرفای شیرینت
نمیشه باورم حالا
از این چشمای غمگینت
همیشه ترس تو این بود
که من با تو نمی مونم
می گفتی باش کنار من
بدون تو پریشونم
نمیگیری سراغ از من
کسی که تو خداش بودی
کسی که باتو عاشق شد
تو آهنگ صداش بودی
دلم تنگه صدای تو
می خوام باشم کنار تو
دل زخم خورده عاشق
هنوزم چشم به راه تو
چه دلتنگم
چه دلتنگم
دارم با غصه می جنگم
چه دلتنگم
چه دلتنگم
دارم با غصه می جنگم
دارم با غصه می جنگم
تمام حرف من با تو
با عکس و جای خالیته
حالا من موندم ویادت
مگه این حرفا حالیته
چه نا آروم قلب من
چه بی تاب دل و جونم
می خوام از تو خبردار شم
کجا هستی نمی دونم
چه دلتنگم
چه دلتنگم
هنوز بی تاب بی تابم
دارم با غصه می جنگم
دلم تنگه صدای تو
می خوام باشم کنار تو
دل زخم خورده عاشق
هنوزم چشم به راه تو
چه دلتنگم
چه دلتنگم
دارم با غصه می جنگم
چه دلتنگم
چه دلتنگم
دارم با غصه می جنگم
دارم با غصه می جنگم
چه نا آروم قلب من
چه بی تاب دل و جونم
می خوام از تو خبر دار شم
کجا هستی نمی دونم
چه دلتنگم
چه دلتنگم
هنوز بی تاب بی تابم
دارم با غصه می جنگم
چه دلتنگم
چه دلتنگم
دارم با غصه می جنگم
چه دلتنگم
چه دلتنگم
دارم با غصه می جنگم
دارم با غصه می جنگم

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 606
  • بازدید کلی : 174,727