loading...
دانلود آهنگ های عاشقانه و غمگین ایرانی
امین جدیدی بازدید : 1376 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ عاشقانه سرزنش با صدای محمد علیزاده + متن آهنگ

 

محمد علیزاده آهنگ عاشقانه سرزنش

 

دانلود آهنگ

 

متن آهنگ

 

نه قحطی گل که نبود از تو چرا خوشم اومد
قشنگتر از تو بود دلم قید تمومشونو زد
انگار چشام کور شده بود هیچکسو غیر تو ندید
تو اومدی تو زندگیم شدی یه مشکل جدید
تو اومدی تو زندگیم شدی یه مشکل جدید
.
من بدترین و بهترین روزای عمرم باتو بود
تصورم خوب بود ازت اما چه سود ؟
اما چه سود ؟
ی اشتباه چی داشت واسم؟! خودخوری و هـِی سرزنش
از این به بعد من این دلو دست کسی نمیدمش
از این به بعد من این دلو دست کسی نمیدمش
.
.
.
نه قحطی یه چیزی بود

فهمیدم اینو این دفعه
که تو وجودت این روزا

پیدا نمیشه عاطفه
قحطی چی بود واسه من؟!
یه دل که زود دل نبره
دل پر احساس من بخ درد تو نمی خوره
.
من بدترین و بهترین روزای عمرم باتو بود
تصورم خوب بود ازت اما چه سود
اما چه سود
ی اشتباه چی داشت واسم؟! خودخوری و هـِی سرزنش
از این ب بعد من این دلو دست کسی نمیدمش
از این ب بعد من این دلو دست کسی نمیدمش

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 621
  • بازدید کلی : 174,742